FAQ |
Kalender |
![]() |
#221 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jag är ingen liten unge på 13 år, har dessutom över 10 års erfarenhet av internet och webbutveckling. Att hota mig har du inget för, jag är insatt i lagarna gällande internet och länkade enbart till offentlig information. |
|||
![]() |
![]() |
#222 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#223 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
chowchow: En sista sak. Du vet väl att man inte får använda högskolans epost för privata affärer?
"Att kasta sten i glashus utan att glaset går sönder är en konstart" |
|||
![]() |
![]() |
#224 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Vari består förtalet? Det är klart att det sker fildelning av porr och pedofili. Är du så naiv att du inte inser detta? Det finns flera andra, som påstår samma sak - inte bara Pär Brumark. |
||
![]() |
![]() |
#225 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#226 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#227 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#228 | |||
|
||||
|
Citat:
Jag har övergått till PM för det här är inte ens OT längre. |
|||
![]() |
![]() |
#229 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
#230 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Var ska kanten dras? Jag kan förstå att folk kan tycka att det är olagligt att länka till upphovsrättsskyddat material. Men att länka till offentlig information på en sida som har utgivningsbevis, där åker du på en nitlott grabben (om man nu får kalla en man på 60+ det). Jag strider inte mot dig i denna tråden för att jag är för fildelning, tvärtom, jag tycker det är fel - men jag inser att det är försent att stoppa utvecklingen. Däremot tycker jag att du saknar anlag för att föra en vettig disskution, personer som du har inte på detta forumet att göra! |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|