FAQ |
Kalender |
![]() |
#101 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
![]() |
#102 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Nej men dom skulle väl även beslagtagit alla servrar som har något med porr om dom fick sina åsikter igenom.
Så skulle alla Webbhotell förbjudit kunder att hosta porr bara för det? |
||
![]() |
![]() |
#103 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Alla kunder hos Prq är inte fildelare! |
|||
![]() |
![]() |
#104 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
(Vad galler mig personligen sa kan jag ju halsa att jag levt helt pa PRQ och lite sidoarbeten senaste aret) |
||
![]() |
![]() |
#105 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#106 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
ok förtydligande: Alla tankar inte upphovsskyddat material via TPB! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#107 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Om man driver mindre företag, och privat sysslar med något "fuffens" så är det väldigt stor risk att även företaget blir ganskat i det sambandet man åker dit eller helt enkelt blir anklagad för något. I alla lägen sedan när företaget blir ganskat blir kunder drabbade. Det kan vara som i detta fall att även kundernas servrar måste tas i beslag och kontrolleras, eller i andra företag kan det vara så att kunder blir utan pengar under själva granskningen av företaget. Så varför är det så konstigt att polisen granskar allt i detta läge? Det finns personer kopplat till PRQ som samtidigt har stark koppling till TPB vilket ligger i focus för hela detta... Visst helt klart är ju mindre PRQ är desto mer blir ju deras kunder drabbade. Alltså kopplingen mellan ägare och företag blir skarpare, tillskillnad från en VD på tex. Ericsson. Tycker Alex2006 kommentar gällande Kavkazsajten säger allt, detta var ju en exakt kopia vad som hände när polisen tog TPB servrar från Port80 lokaler... |
|||
![]() |
![]() |
#108 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#109 | ||
|
|||
Banned
|
Enda bolagsformen där företaget är en juridisk"person" är ett AB.
Alla andra bolagsformer drabbas personen/personerna bakom företaget. |
||
![]() |
![]() |
#110 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
AB, KB,HB Ek fören, ideell förening, m fl = juridisk person fö så kan inte en juridisk person vara mistänkt för ett brott, däremot styrelse/ledning för juridiska personen kan vara mistänkt...
|
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|