FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
MAN HAR BEVIS / UNDERLAG PÅ ATT IP NUMMER XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX sysslar med olagligheter, då plockar man dom burkarna/burken. Man plockar inte alla, jag m.fl. som inte har ett jävla piss med det hela att göra och inte sysslar med olagligheter och det finns inte en jävla misstanke mot mig att jag skulle syssla med det. Men lik förbannat tog polisjäveln min burk. Jag har inte suttit framför internet förrens nu, jag ska erkänna, min andra burkjävel som inte ligger hos PRQ fungerar inte nu. Jag vet inte varför, men ska kolla upp. Jag ber gudarna om att det är något tillfälligt fel. |
||
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
|||
|
Citat:
Samt att ta in deras jurist och ta dna på han. Så var helt och hållet stöld och åklagaren bör åka in för grov stöld på 10 år samt medhjälp samt ansvar för förlusten för alla som drabbades. |
||
![]() |
![]() |
#74 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Alltihop är bara en rättslig pinsamhet för Sverige.. Detta kommer sluta i en politisk skandal då inte politikerna ska kunna påverka polisens arbete..
Jag tycker inte heller det verkar så smart av politikerna för nu lär ju fler rösta på PP i riksdagsvalet :-) |
|||
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
|||
|
En offentlig avrättning av åklagare och alla inblandade är nästan nödvändigt för att få Sverige att ses som ett fungerande demokatisk samhälle och för att förhindra att sådant händer igen. Eller möjligtvis låsa in alla inblandade på livstid.
|
||
![]() |
![]() |
#76 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#77 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
|||
|
Nej, TPB servrar stog först i GBG men flyttades rätt nyligen till STHLM.
|
||
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
|||
|
Jag hoppas verkligen att ni INTE GLÖMMER det här när det är dags att rösta i september. Jag tycker att det är en av de grövsta övergreppen som utförts av Svenska rättsväsendet!
|
||
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
|||
|
Och lär bli som vanligt, att åklagaren klarar sig etc..
|
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|