FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Angående beslagsförhandling så är det så att man skall klaga hos timgsrätten där beslaget gjorts, inte hos polisen... Framgår av beslagsblanketten, vilken du har rätt till en kopia av... Begär ut den så ser du.
![]() |
#52 | |||
|
||||
Medlem
|
[quote]Originally posted by SimonP@Jun 1 2006, 17:13
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Här kommer min sambo hem och hånar mig, "Har polisen tagit nått?" säger hon och flinar, Sen har hon ändrar Eniros reklam till " Jag ska skicka en polis till din mobiiiil"
Varpå våran cocker spaniel ställer sig och ylar ikap när min sambo springer runt och låter som en polisbil.... Om jag har en normal sambo?? njäää inte riktigt.... |
|||
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Men som sagt jag är ingen polis, åklagare eller domstol så jag vet inte något om hur det fungerar utan detta är bara utifrån min egen erfarenhet och just i den erfarenheten hade dom en skriftlig husrannsakan. Men jag tycker inte vi behöver diskutera det fram och tillbaks mer egentligen. ![]() Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nu har även aftonbladet tagit upp problemet (eller det kanske har nämnts tidigare)
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,834831,00.html |
|||
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu har min server som stod i STH0 slutat svara (från kring kl 16 någon gång troligen)
Jag hoppas att det bara är något problem med själva servern, men jag har aldrig haft några problem förut... ![]() Provade att ringa journumret, men hamnade bara hos IQ svar, har provat att maila [email protected] och [email protected]. Såg att www.prq.se är nere också... ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
prq.se är uppe för mig.
|
|||
![]() |