FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Här är en länk till min ISP som jag för övrigt kan rekommendera varmt! http://www.bredband2.net/brikks/bred...tions/vasteras Jag mailade dem och då lät det som om man får lägga upp i stort sett vad man vill och använda hur mycket resurser man vill. Jag har ju som sagt samma leverantör nu och det har nästan inte vait några avbrott alls, dessutom får man mer an vad man betalar för, jag kan utan problem ladda hem i 1500 kb/s. Om vi utgår från att det är tillåtet att utnyttja linan så mycket man bara orkar och att det inte finns några andra begränsningar från ISPns sida (vilket jag tror), skulle ni rekommendera att sätta upp en garderobsserver då? Hur skulle ni göra och varför? Tack för alla svar! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Frågan är ju hur mycket trafik du får till andra leverantörer och varifrån dina besökare kommer. Bredbandstrafik är normalt lågprioriterad.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Besökarna kommer vara från hela världen. Jag vet inte nu hur mycket trafik jag kommer behöva men jag hoppas naturligtvis på så mycket som möjligt
![]() Min tanke är att börja med ett billigt hotell för att uppgradera så fort inkomsterna tillåter det. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|