FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
mina bilder finns med på WighsNews
under "Vallentuna: Person påkörd" mina första bilder som "nyhetsfotograf". Hade tyvärr bara mobilen att fota med, när jag var nyfiken och råkade vara i närheten,
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hoppas den påkörde överlever...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Benskador läste jag någonstans - om det stämmer bör det ju gå bra. Föraren misstänks ha varit drogpåverkad.
En intressant detalj är att det fanns ett farthinder strax innan den här busshållplatsen fram tills för ett par månader sedan.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hörde om olyckan på trafiknyheterna. Man sa att en helikopter var beställd till olycksplatsen och att man kunde förvänta sig trafikproblem när den skulle landa.
/Micke som har ont i foten efter att idag ha kört 1090 km |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Om det visar sig att föraren faktiskt var påverkad så... Skottpengar på han. :angry: /stavfel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Blir intressant att se hur de slår upp att det faktiskt funnits farthinder precis innan, tills för några månader sedan.
Anledningen är att bussförarna inte orkar bromsa och får ont i ryggen när de dundrar över.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Fick du någon ersättning för att de använde dina bilder förresten? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har diskuterat rattonykterhet flitigt efter att en granne har kört rattonykter..
Personligen tycker jag att straffen för rattonykterhet och att köra ihjäl någon när man är full är mycket för låga. Om man hugger ner någon med kniv och är full så blir det ett par år i buren.. om man sättersig onykter i bilen och kör ihjäl någon så blir det indraget körkort och högst någon månad.. Mitt förslag till ett trafiksäkrare Sverige: 1. likställ att köra ihjäl någon rattonykter med dråp, automatiskt ett par år i buren. 2. rattonykterhet borde automatiskt ge ett par månader i buren. När man sätta sig berusad i en bil så gamblar man inte bara med sitt eget liv utan man gamblar med MITT LIV! 3. upprepad rattonykterhet borde ge ett par år i buren. Bort med dem från vägarna! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||