FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Ps. Hur får man råd med en sådan bil förresten när man är född 1986?=) fick du det här jobbet eller?: http://www.webmasternetwork.se/index...30&#entry80893 Se till att använda den till fullo nu åtminstone, som jag gör med min nya Kona Ram till cyklen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Bor du i Sollentuna nära en OKQ8 mack (kommer inte på vad området heter)? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() bidrar med en bas-bild jag med, 75 ampere per batteri, count ´em ! Dock bara 1 av 2 slutsteg fast än, right now runt 4400 watt, äkta sådana ![]() Är det bara två pers här på WN som råkar ha större stereo i bilen än original ? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nu kommer supertråk-kommentaren:
Har tidigare kört S80 2.4T -01 och Saab 900 2.3 -96. Men sålde S80:n för en månad sen och skall beställa en ny... håll i er... Kia Picanto. Godkänd som miljöbil i Göteborg, vilket gör att vi får tre års fri parkering i hela Göteborg ![]() ![]() Kör annars lite roliga bilar i jobbet ibland... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||||
|
|||||
Mycket flitig postare
|
Oj vilka trevliga kommentarer, tack så mycket!
Citat:
Det är lite allt möjligt gjort med min, här är vad jag har i min signatur på ett MINI-forum, sammanfattar ganska bra vad som är gjort med bilen; Alta CAI | 3" Custom cat-back | Checkered Roof | H&R Coilovers | 20% Tint all-around | Hawk HPS Pads Rota Sub Zero 18x7.5"(ET45) Royal Steel Gray | "Bodykit", grill and headlight rings painted bodycolor Tinted Rear and front indicatorlights | Alpine CDA-9853R | Alpine KCA-420i | iPod 60GB | Toyo Proxes T1-R 215/35/18 Så här såg den ut original, om det kanske hjälper. ![]() ![]() (Original förutom fälgarna) ![]() Ja jag fick det jobbet men har numera gått vidare, jobba aldrig för ett bemanningsföretag. ![]() Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Orsaken till att jag frågade var att jag hittade några begagnaden för 220k som de påstod var original, och nya för mindre än det, precis som du säger. Men vore man kanske lite insatt så skulle man se skillnaden ? ![]() Det första jag reagerade på var custom fälgarna, det viktigaste på en bil som vi alla vet som är from the streets. Hängde inte med på alla grejjer i din sign, men ska undersöka de sen en efter en senare idag B) Får fortfarande inte ihop det, har du lagt hela din lön sedan oktober på bilen eller? Jag har jobbat heltid i ett år snart och har haft problem att bygga ihop min cykel för knappa 30k, och det finns fortfarande mycket på den som ska bytas ut och uppgraderas. Fram med hemligheten nu, när och hur går man till väga? Sen kan vi dra en dragrace tillsammans =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
|||
Nykomling
|
Mycket fina bilar i denna tråd!
Kul också att se att det finns lite Zatzy-folk här på forumet. Hur som helst, det här är min bäbis... ![]() Bilden är från sensommaren förra året, då hade den precis blivit helt nylackad. I dagsläget står den dock nerslipad igen och inväntar vidare massage av karossens former. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
|||
Flitig postare
|
fin calibra..
|
||