FAQ |
Kalender |
![]() |
#191 | ||
|
|||
Medlem
|
en vw beetle, mycket skön glidarbil.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hämtade just min bil
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Eftersom BMW;n är nerskruvad så används denna.
T5R, chippad, 19T turbo, marinvev, omslipade GLT-kammar, sänkt med eibach, runt 350-360hk ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Opel Vectra 2.0 -90. Älskar min bil. Man vet aldrig om man får igång den. Den har ingen tomgång. Vrider man för mycket på tändningen så börjar de småryka lite ifrån ratten och har ett stort råtthål i avgassystemet.
När den väl rullar...då rullar den. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Uppdatering :
Volvo V70 2,4t Business - 01 (ny) VW Polo 1,4 - 97 Derbi Senda DRD Pro SM -07 (ny) (Moped) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag åker nästan bara taxi här i Thailand. En liten Lexus skulle sitta fint (frugan vill ha), men den ligger relativt långt ner på prioriteringslistan och dessutom kostar dessa ca tre gånger mer än en Toyota här, så det är nog mest fantasi.
![]() |
![]() |
#197 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
En gammal Subaru Forester Turbo inköpt för att komplettera miatan. Vi behövde en bruksbil för helgutflykterna, vardagslivet behövs det ingen bil för.
Knasigt kul med en liten suv som ändå går som ett troll. Dessutom är den inte så farligt törstig heller. Ska försöka hålla fingrarna i styr och inte chippa den - det är samma motor och drivlina som i Imprezan så det finns gott om leksaker till den. Ingen bild tyvärr :I |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |||
|
||||
Medlem
|
![]() Toyota Corolla -03. - Toyota som skall vara pålitligt men har varit på verkstad en gång.. - Automat så det är bekvämt att snirkla runt inne i stan - Grå så det syns inte hur djävla skitig den brukar vara :-) Kanske något liten men bor i lägenhet och så har inga stora behov.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() ![]() ![]() |
|||