FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
En Diablo skulle du klä i tycker jag!
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Dendär får de inte plats mycket baslåda i :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||
|
|||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Citat:
Även jag har vissa begränsningar i plånboken ![]() Citat:
![]() Citat:
// Mats |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
|
Citat:
![]() Då tänker jag inte klaga, buy it and take me on a ride. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tja Mats!
Nu när du ändå varit inne på Dodge Viper så kan du väl ta och förverkliga min dröm? Att få äga en Dodge Viper GTS från ca 1996 med hardtop och blå lack med vita ränder. Lite små trimmad med ca 1000 hk och andra mysiga saker? Brukar ju inte vara så farligt dyra dessa bilar då dom ändå har ett par år på nacken kanske 500k i runda slängar. ![]() PS. Ni kan ju gissa varför jag heter som jag gör. ![]() Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
|
Citat:
![]() Värre är det när servitörer säger ett och menar ett annat. Säger som Mattias. "Buy it and take me on a ride"... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
(En koll mot bilregistret visar att just detta exemplar nyligen bytt ägare och att den nya ägaren bara hann äga den i knappt 2 dagar innan han fick böta...) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Medlem
|
Nej Mats, tycker helt klart du ska glida omkring i en SMART i sommar :-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
|
Jag säger som en tokig finne sa nyss...
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det är sällan kostnaden för bilarna i sig som slår värst mot plånboken när det handlar om gamla värstingbilar. Finns bättre exempel på detta om man tittar på bilar som är ännu äldre än ovanstående nämnda, typ M5 E34, 80-tals Ferraris m.fl.
Bilarna i sig är inte särskilt dyra, men ägandekostnaderna är rent löjliga. Bara helförsäkring/helår på en M5 kostar lika mycket som halva bilens värde, förutsatt att man är relativt ung. Mats: Kollat upp försäkringspremie och bensinförbrukning på en Viper? <_< |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|