FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
mustangen är ju bara SÅÅÅÅ läcker!!!
![]() och 550hk skadar absolut inte någon (om man nu inte absolut vill...) nu ska jag fortsätta *dregla* |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Lånar din tråd Mats genom att skapa en ny.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Rullar en GT här i stan och den är inte så intressant som den ser ut, varvstoppad och hastighetsstoppad original, ska man köpa en sån måste man provköra ordentligt först då den väger hej och hå och blir rätt sirap, alternativt lämna in den på lite trimning :P
På originalsätena finns de nå flärpar för "njurstöd" eller vad det är till för, är man lite bredare om baken än normalt så har man dom i ryggen, men stolar går ju att byta ![]() Jag tycker inte heller den är så rå motormässigt som den ser ut att vara och automat gör det hela inte bättre. Personligen skulle jag hellre gå på en äldre modell, t.ex. 01-02 som det är gjort lite godsaker med. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Ford MustangGT Fastback 550hk Shelby clone tycker jag absolut du ska ha!
Den gula cabben tyckte jag precis som någon annan tidigare nämnde såg ut som nån BMW innan man tittade nämre och såg det var en Mustang. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Alternativ:
1. Spar pengarna tills det kommer ut en bra elhybrid med nano-litiumjon batterier. 2. Om du måste ha en nu så köp en hybrid bil som kan laddas från nätet. 3. Annars köp en snål bil som kan köra på E85. Själv väntar jag till ettan blir realistisk. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nu blev resan till Karlstad inställd med 10 minuters varsel, skulle ha åkt idag och ringde innan för att kolla så dom var kvar,
den gula "förnuftiga" var såld... Åker inte 40 mil t.o.r och tittar på en bil som jag inte är "100% sugen på"... Hittade däremot ett annat mycket intressant objekt som förtjänar en resa till Norrköping. Hörde mig för lite om vad tanten skulle säga och hon tyckte absolut att jag skulle klä i denna skönhet. Skönt att man har en förstående fru ![]() // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
|
Ser sjyyst, sommaråk du letat efter dvs?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Och varför inte unna sig nåt riktigt kul att åka i på sommaren då? // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
|
Ja migs krävs det inte mycket att imponera på.
Denna bil som tidigare ser båda tuffa ut, denna är väl kanske lite mer att stila med på sommaren. Tråkiga vore väl om det började regna när man åkt 20 mil från hemmet. Enda jag skulle kunna "klaga på" när du kikar efter monsterbilar är 9sek 0-100kmh. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
305 km/h...
Någon som vet vad polisbilarna toppar med? ![]() |
||