FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ensam är nog jobbigt men det borde inte dröja länge innan någon driftig advokat i USA drar ihop en class-action. Google har stora kistor och är därmed ett potentiellt mål, har ni inte läst Grishams the Rainmaker?
Någon som orkar dra ihop en site med sad-stories där små webmasters blivit spöade av Google? Får den tillräkligt många besökare kommer någon att ta det till domstol förr eller senare. /hpe |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||||
|
|||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Tyvärr känner man sig liten när man har att göra med dom. Hoppades att uppmärksamhet från IDG skulle hjälpa till, men icke. Dom svarar inte på mail överhuvudtaget och har aldrig besvarat mina frågor om varför dom drar in betalning för giltiga klick retroaktivt utan att ens påstå att jag fuskat... Aldrig mer Google är min dyrköpta slutsats... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag är den första att önska er lycka till, men hoppas inte för mycket. Hade nog bitit i det sura äpplet och jobbat mot nya inkomster istället för att gräva ner mig. Fast det är lättare sagt än gjort.
Conth: intressant, har du påpekat detta för google? Jag antar att de vägrar redovisa vilka klick som är felaktiga och således behåller alla pengar av den anledningen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Har bara fått "papegojsvar" fast jag ställt sakliga frågor utan att vara otrevlig. EDIT: Grejen är ju att dom inte påstår att det finns några ogiltiga klick. bara koppling till annat avstängt konto... Jag har släppt detta och jobbar vidare med andra lösningar. Men när jag läste inlägget från Hassaninho11 så kom den gamla upprördheten tillbaka.... Har nog inte riktigt lyckats släppa detta mentalt ännu....;-) Det känns så himla fel av ett stort bolag som tjänar stora pengar att köra över småskuttar på detta sätt... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
En kille jag har haft business-kontakt med hur lyckats komma tillbaka och har skrivit en guide hur man ska göra.
Här: http://www.yfs1.com/adsense-reinstatement-guide/ Det kanske kan vara till hjälp. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Då vet jag vad jag skall göra om olyckan är framme... Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
|
Citat:
Samt tycker det är googles ansvar skydda mot att folk kan klicka massa gånger istället, om dom säger att dom har sådant avancerad system som kan känna av fusk klick men inte har ett vettigt system att skydda emot det går inte ihop. Känns som att dom inte ens kan ta fram några bevis ens utan bara kanske kan känna av ökning av klick. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
|
http://finance.google.com/finance?q=goog&btnG=Search
Google drar in 2250,000,000 USD / kvartal. Jag har svårt att se dem sitta och googla på oss småfiskar. .. Det är dags för ett par här på forumet att vakna och inse att sverige är en riktigt liten ankdamm :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ahh, grazzy han emellan med ett svar...
Patrikwebb: Ja det är mycket märkligt, jag har mailat dem flera ggr och begärt och frågat om denna funktion, dock utan något svar. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|