FAQ |
Kalender |
![]() |
#91 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag måste hålla med SweCat och alla andra som är inne på samma spår. Att gå på pub och restaurang är nåt som iaf jag gör var och varannan helg. Det skulle vara mycke trevligare att träffas någonstans och ha lite utomhusaktiviteter och sitta och snacka.
|
||
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Risken för tråkigt väder finns alltid..
|
||
![]() |
![]() |
#93 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
(Om det blir så vill jag inte vara i ute-laget när Decibel ska slå.) :P |
|||
![]() |
![]() |
#94 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Bättre att vara på någon pub och softa, supa ner de framgångsrika så de berättar saker som de annars inte skulle göra ![]() |
||
![]() |
![]() |
#95 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag gillade upplägget som vi hade förra träffen, med uteaktiviteter och sånt måste man ha ombytes kläder med sig. Skulle villja vända på det och säga brännboll kan man spela med vem som hälst. Men jag måste hålla med om att ett korg i stockholm går nog inte att snacka business på, fast vi lyckades ganska bra med det på utestället i göteborg.
Så varför inte kompromissa och grilla/sporta/etc på förmiddagen, och ta en lugn krog på kvällen för dem som vill. |
||
![]() |
![]() |
#96 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ghaa johan.. nåja jag ska inte dra ut på det mer, det enda jag ville ha var tips på parkering i stockholm, eftersom det verkade bli innerstaden och där finsn det grymt begränsat med bra parkeringsmöjligheter, såvitt jag kan komma ihåg.
Det var liksom alles, men men du får tycka vad du vill det får alla Själv tycker jag utomhus på typ dagen låter bra och sen in till nån krog, gillar själv inte direkta inneklubbar utan föredrar ett lite mer avslappnat mindre ställe dä rman kan prata (och dricka) mer |
||
![]() |
![]() |
#97 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
själv äger jag ingen bil då det inte går att få parkeringsplats vid drottninggatan där jag jobbar. |
|||
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det var ett dj*vla tjat om parkeringsplatser... Det är svårt att hitta parkering exakt på metern där man vill parkera men det finns MASSOR av lediga p-platser generellt i city. Jag garanterar att vem som helst kan hitta en p-plats var som helst i city inom 3 minuter, och orkar man inte köra runt i 3 minuter så åker man ner i ett garange och parkerar där, kostar typ 200 kr/dygn...
|
||
![]() |
![]() |
#99 | |||
|
||||
Medlem
|
Fast ni kan ju skippa parkeringspratet nu då eftersom vi åker tåg
![]() Men jag tycker också någon lite lugnare klubb/pub blir fint på kvällen. |
|||
![]() |
![]() |
#100 | ||
|
|||
Flitig postare
|
yes, inge mer tråkigt parkeringssnack! Tåget äger!
![]() |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|