FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har sökt runt här och googlat lite utan att finna något, så here we go...
Vi letar efter en leverantör som kan tillhanda något (eller båda) av dessa alternativ: * ta i mot SMS med en så låg avgift för sändaren som möjligt och som tillhandahåller ett snyggt, kort mottagarnummer (typ "skicka BLAH till 12345 för att få mer info, kostar som ett vanligt SMS") * kan debitera en högre summa som kostnad för ett SMS, runt 150-170 kr SMS:en ska naturligtvis kunna vidarebefodras till oss via ett HTTP-anrop eller dylikt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Är inte gränsen på 50:- per SMS i Sverige?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
My bad, jag såg Röda Korset reklamen på stan och tyckte att det stog att man kunde skänka 150:- per SMS, men enligt redcross.se så är det 50. Det förklarar varför jag inte hittar något dyrare alternativ
![]() Nåväl, jag söker fortfarande efter en leverantör som kan ta i mot SMS på ett kort, snyggt nummer utan att det blir något dyrare än ett vanligt SMS för avsändaren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hör med Tobbe (www.cellsynt.com) här på forumet.
Han har nog vad du letar efter. Kostnaden för sändaren är och förblir något som enbart operatörerna kan påverka. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag var in och kollade på cellsynt redan innan jag postade här, men eftersom jag inte hittade någon information om det så la jag ut en trevare. Men naturligtvis fixade Tobbe det, så problemet är löst
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|