FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Flitig postare
|
vad spännande det ska bli att få se vad som händer med den!
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Medlem
|
Budet ligger nu på 20 000:- (kommer utanför forumet)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Skapad: May 6 2006, 03:57
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() //Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jag såg en webbplats (som jag tyvärr inte minns adressen till) som propagerade mot sådan här under devisen "Mot feminism - för jämställdhet" som i mina ögon känns mer seriös. serial: Grattis till ett osannolikt bra pris redan nu - blir intressant att se var det slutar.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag undrar om det kanske inte var antifeminist.nu som du refererar till jonny. Jag skrev till dom när budet var lågt (ca. 3000 kr), de tyckte att de kunde göra bättre investeringar än detta domännamn, jag håller inte riktigt med =)
Jag vet inte om det är ett så osannorligt pris egentligen med tanke på hur många gånger ordet i fråga nämns varje dag, och förmodligen kommer det inte att ge sig på några år. Utnyttjar man ordet lite bättre på sidan kan det nog ge lite. Jag vet inte ifall jag får skriva vem som har gett budet men återkommer om detta när jag fått besked för dom som är intresserade... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sälj det inte till nån galen feminist bara!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det står att den är såld på hemsidan. Hur mycket gick den för?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Medlem
|
20 000:-
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
och vad kan vi vänta oss att se där framöver?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|