FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tjena.
Vet att det är fler som har Double och jag märkte av en ren slump att när jag fick en utbetalning så saknades det 1 öre. Har kontaktat Double och dom vet nu om det, men jag tänkte ändå kolla om det är fler som har råkat ut för samma sak? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag skrattar men samtidigt borde jag gråta.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
hehe rätt skall vara rätt....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Inte bara avrundat då? För kan man ens få pengar i öre?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Double avrundar iaf. inte till hela kronor. Själv fick jag en utbetalning som jag tror slutade på ,83.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
dessutom är det ju fel på systemet om det inte klarar av att räkna rätt. klart att sånt ska uppmärksammas. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ja, det som folk inte verkar fatta är att det saknas 1 öre utan anledning. Jag märkte bara det av en ren slump, vilket innebär att det kan vara MÅNGA som har drabbats av samma sak utan att ha märkt av det. 1 öre spelar inte mig ngn roll, men jag tyckte det var märkligt att jag fick 54 öre istället för 55 som det stod hos Double.
Kollar jag samtidigt "Utbetalningar" (hos Double) och sedan klickar på "Visa" för att få fram ett kvitto så har dom själv avrundat uppåt, alltså 55 öre blev istället en hel krona, men om jag beräknar enligt deras 49% så skall det vara jämt, alltså 55 öre. Lite svårt att förklara men som sagt, jag bara undrade om fler hade råkat ut för samma sak. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||