FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Har fått en förfrågan om att göra en sida i "fullskärm"'s-läge.
Dock är jag väldigt skeptisk till detta. Dels pga mängden popup blockerare idag och sedan för användarnas rädsla för "hijacking" utav webläsaren. Det som skall synas skulle vara enbart "Arkiv, Redigera mfl". Popupen skall genereras med javascript. Skulle ni gå med på detta eller inte? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skulle starkt rekomendera att inte ha fullskärmsläge utan en väldigt bra anledning (och att man informerar användarna om denna). Ger ett väldigt oseriöst intryck och jag skulle personligen lämna en sådan sida direkt.
Om du ska gå med på det eller inte är upp till dig... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag HATAR allt som kan associeras till försök att muppa med min webbläsare utan lov, men jag kanske inte representerar målgruppen riktigt...
![]() Fortsätt vara skeptisk du bara. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Den enda fullskärmssajten som jag har uppskattat är sf-anytime.com. De har en vettig anledning att visa fullskärm. Har personen i fråga en så klar anledning så verkar det vettigt att använda fullskärm annars ses det nog mest som ett irritationsobjekt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vill man ha fullskärm så är det bara att tryca F11 om man surfar med Internet Explorer. Man vill alltså välja det själv.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Personerna som vill göra detta vill att man skall ha hela sidan i fullskärm, då duger inte "F11" till detta. Anledning har dom inte uppvisat hittills. Citat:
"Ge fan i min webläsare." Citat:
Det finns ingen bra anledning till att köra med detta. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|