FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Bara för att man nämner ett pris betyder det ju inte att det är en deal. Men drömma kan de ju alltid göra
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
|
Sidan verkar inte vara så speciellt gammal heller, inte verkar den ha speciellt mycket trafik(alexa).
wn 2005 arhive 2005 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tja det här finns i toppen på varje sida
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Bokslutsuppgifter (2004-01-01 - 2004-12-31) KSEK Omsättning 356 Resultat efter finansnetto -19 Aktiekapital 100 Eget kapital 31 Obeskattade reserver 0 Likvidationsplikt föreligger, kontrollbalansräkning ej upprättad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Domänen är nog värd en del, men självklart inte 40 miljoner.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
VIP
|
Men alltså, köp search.se istället för start.se då.. "bara" 200 000 kr, lol.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tror detta har en enkel förklaring. Killen/killarna vill inte sälja och för att slippa alla skit bud på domännamnen så skriver man ut att den är till salu för 40 mille.
Om jag skulle få en krona för alla mail jag fått med bud på domännamnen som jag äger, där säljaren erbjuder mellan 200-1000 kr skulle jag vara, om inte miljonär, alla fall väldigt rik. Lägger man dessutom till buden som ligger mellan 1001-3000 kr så blir det nog också en bra peng. Till och med de största aktörerna börjar med skitbud, exempelvis när jag sålda "kr editk ort.se" samt "ko ntok ort.se". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
|
Självklart bör man kanske sätta ett högt pris för slippa skit bud, men att tycka 40MSEK är ett bra bud att sätta kan säkert inte så många hålla med om.
Känns som att folk tar dom oseriösa för det priset och skrämmer iväg intresserade folk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
vissa säljer sig rätt billigt och ingen vill väl betala för mycket? /hpe |
||