FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej
Blev ett lämpligt tillfälle nu när en tidning uppmärksammade en liten kampanj jag och min fru driver på nätet. Lite annorlunda kampanj än vad... nåja inga detaljer om den kampanjen Länk till Ystad Allehanda Finns kanske en etisk vinkel på det om sidinnehåll och presentation. (Bör nog påpeka att jag hade solen i ögonen och sidan de pratar om inte är något designunder utan bara något som skulle finnas där tills jag kommer på hur den skall se ut) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Synd att inte länkarna i din signatur nämndes, de är mycket intressanta.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Ooo lita lokalt
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag och min far satt och ett reportage om det hela på TV & vi konstatera snabbt att det är rätt tragiskt att Sverige (& andra länder) lägger ner sånna summor på just detta. Barn i världen dör för att de inte får medicin som kostar några enstaka kronor. Här ska vi då lägga ner hundratals miljoner för att "försäkra" oss om att vi inte drabbas av några enstaka dödsfall. Livet är inte rättvist. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||