FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
ProInet måste jag ge beröm på. Snabb support. Inte mycket nertid (händer då och då att de ligger nere, men efter en minut brukar de oftast vara uppe igen).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har några saker under utveckling hos Scorpiondata sedan ett år (ja, jag vet, jag är inte så snabb), och vad jag kunnat se så har det inte varit någon nertid alls under den tiden. Det är nog inte världens snabbaste hotell (och inte världens dyraste heller), men vanligen är det acceptabelt. Någon gång emellanåt får man vänta lite, men det är aldrig långvarigt, utan vid nästa sidladdning är det normalt igen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har använt mig av PatrikWeb i 1 år nu och har inte haft 1 enda problem. Snabb och trevlig support. 10 av 10 till PatrikWeb
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det har inte varit någon nertid vad jag har märkt men däremot har sidorna bitvis varit väldigt sega under dagtid. Det har inte gått speciellt snabbt att få svar på mail heller, en dag som snabbast. Har haft dem i ett år ungefär men har nu bytt till Aleborg.
Plus dock för att de är ganska flexibla. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag är nöjd kund på Scorpion Data. Det har inte varit just någon nertid på sista tiden. Min sida sebbex.net / blogg.sebbex.net tar en stund att ladda men det beror på att den är databas driven. Har varit kund där i snart ett år. Snabb support för det mesta, framför allt trevlig sådan så beröm från mig. /Sebastian |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag rekommenderar Proinet varmt. Mycket trevligt support (som nästan aldrig behövs kontaktas)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
En sida ska nödvändigtvis inte behöva vara långsam för att den är databasdriven, det skulle jag inte acceptera om jag betalade mer än småpengar för hostingen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|