FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Visserligen håller personen ifråga inte någon vidare god ton själv men om det är så det gått till så är det mycket illa. Däremot kan han inte klaga på flera av punkterna han tar upp eftersom det är sådant han bör ha känt till i förväg....
Vet inte hur det fungerar för kunderna hos B-one idag men vet iaf en nöjd sådan. Har haft funderingar själv på att skaffa konto där men avvaktar nog lite till....
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Så fungerar det hos b-one, finns många personer som säger samma sak.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Personligen föredrar jag cliche över b-one. Anser att b-one är förhållandevis långsamt och har haft problem med deras PHP versioner (PHP filer ger Internal Server Error etc). Däremot har dem live hjälp vilket är väldigt trevligt, men inte telefonsupport vilket är värdelöst. Cliche har givetvis också nackdelar, t.ex. att dem inte har cPanel även om det passar mig rätt bra. Jag får köra mod_rewrite och dem stör inte mig så länge jag inte stör dem. Precis som jag vill ha det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Men hur f*n kan man köpa ett webbhotell för 10 kr och hoppas på nån som helst service??? Personen som har gjort sidan är dummare än b-one tycker jag.
Pinsamt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu är ju detta en av världens äldsta och kanske mest tillänkade b-one-kritiksida, och även jag håller med om att skribenten (alltså, skribenten av b-one-kritiksidan) får skylla sig själv. Om Ni läser hans övriga artiklar så kommer Ni även märka att killen inte verkar ha någon som helst koll på det han skriver om.
Han verkar bland annat tro seriöst på att man kan få obegränsad trafik på en 100 mbit-uppkoppling för endast 10-30 kr per månad.. (Surftown, b-one, Cliche, etc... Behöver jag säga något mer? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Verkar ju som kunden inte fattade att det är en skillnad mellan filernas storlek och den storlek som de tar "på disk". Supporten försökte ju förklara detta i flera meddelanden men förklaringen var ju så pass dålig så att kunden inte förstod.
Kanske ett tips för B-one är ett skapa en FAQ sida som tydligt förklarar vad skillnaden på "storlek på fil" och "storlek på disk" är och att deras 125mb gäller "storlek på disk" och inte filernas totala storlek. Sedan kan de ju artigt hänvisa till denna FAQ sida nästa gång en kund klagar på detta. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|