FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Domänerna Terrorism.se & Terrorism.nu säljes till högstbjudande.
Har ingen panik att bli av med dem, nic.se avgiften är inte saftig så ge inga skambud tack. Domänerna blir bara mer och mer aktuella i och med världsläget. Som sagt, skambud, roliga kommentarer och annat trams hoppar vi över. Seriösa bud endast. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Guest
|
Skön inställning och bra sagt Daniel håller med om att det är för mycket skambud, "roliga" kommentarer och annat trams på detta ställe. Skulle också vilja att Webmastern(Thomas?) inför en mer mogen inställning och stämpel och inte en massa besserwisserkommentarer och omogna påhopp. Kreativ kritik och konkurrens gynnar en marknad och relation inte barnsliga påhopp och besserwisserkommentarrer.
|
||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
micke_nkpg
Dem har inte använts till något. Något kul kan man säkert göra av dem, terrorism har 272 000 000 träffar på google. Helt okej. Lite SEO så är besökare förmodligen inga probs som helst skulle jag tro. Terrorism är ett växande ämne och vänta tills det även drabbar Sverige, då kommer det fullständigt explodera. Man kanske får vända sig till myndigheter, amerikaner eller britter men att få dem sålda bör inte vara något problem. stefanhansson Jag vet inte hur användare uppträder på forumet eftersom jag är ny här. Men vanlig hyfs och seriositet bör inrymmas i dem flesta människokroppar. Mvh Daniel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
kul domäner, kan titta förbi om några .eu inte lyckas registeras
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Om du då drar upp den på första sidan så köper jag den av dig, deal? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Men det är bara att testa. Sätt in metadescription på sidan med ord i också. Sätt texten du har i H1, lite mer innehåll och en länk från en sida som finns i googles index. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
VIP
|
Synd man inte är terrorist asså. Vore ju perfekt med de domänerna då, respekt lixom LOL
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
hubbert
Tack, skall göras. Maccke "roliga kommentarer och annat trams hoppar vi över" |