FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Är det fler än jag som märkte av en klar försämring vad gäller både inkomster och trafik idag? Om ja så funderar jag vad det kan bero på...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Snarare tvärtom.
Idag så har jag redan haft över 5000 besök på c l a n h o s t . s e. Det brukar, i vanliga fall landa på 6-7000 frammåt slutet av dagen.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Har du vanligtvis många utlänska besökare?
Telia / TIC har haft många problem med utlansktrafik och inom europa, även denna månaden har en del andra ISP haft problem med utlansktrafik även bland annat via danmark. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Jag har till 95% svensk trafik
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Kollade lite på egen statistik, varje tisdag har varit minst trafik senaste månaden alla fall. Så tisdag surfar folk minst tydligen.
Även märkts här på WN, känns som mindre inlägg idag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
på websidan.se har jag bäst på måndag och tisdag och fredag... vet inte varför! Dock är det inte speciellt mycket besökare så skillnaden på en bra och dålig dag är inte speciellt stor.
Vad gäller inkomster så har jag extremt bra... mer pengar/kilick än vanligt dock lite mindre klick än vanligt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Dina besökare har nog fastnat på min sajt. Galet mycket trafik idag mitt på dagen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
ligger rätt normalt, kanske några % under, men inget utöver det vanliga som jag kan se.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
håller med till fullo... 6334 unika enligt xtremetracking än så länge.. blir väl runt 7000 totalt skulle jag tro
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Sämsta besöksiffran om man jämför med de senaste 20 dagarna. Så ja, du är inte ensam
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|