FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Medlem
|
Fan, jag äskar sådana här sociala trådar. Får väl dra mitt strå till stacken och visa upp en photoshoppad bild.
![]() Ser grymt ut som che guevara eller så men jag garanterar att det är tillfälligheter. Kom igen Jake och Hjalmar och ni som har träffat mig, det kan ni intyga. Jag är fetare men normalare i verkligheten.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nu kommer min bild...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag får väl även vara onödigt social och skicka in en bild på mig själv, är länge sedan jag var aktiv på wn nu men "the force is strong" så jag har börjat göra ett litet återkommande till cyberspace.
![]() Jag skall även vara riktigt trevlig och lägga in 3 st bilder. ![]() Första bilden är tagen första året på gymnasiet, ca 3-4 år sedan tror jag konstigt nog har jag börjat gymnasiet nu igen hehe. ![]() Andra bilden tagen sommaren 2005 när jag precis att avslutat en pizza från Roys gatukök i trollhättan för 25 kr, notera solens vackra strålning ner på den ack så heliga Viper. ![]() ![]() Sist men inte minst kommer en bild på mig där jag har placerat mig i favorit ställningen nämligen liggandes, tror detta är taget innan sommaren 2005 på ett lan i en byggdegård i Sjuntorp. B) ![]() Hoppas jag har berikat eran närvaro här på wn lite mer än vanligt nu när jag åter funnit den sanna vägen till frälsning! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hoppas alla blivit lite gladare över hur bra ni ändå ser ut |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Flitig postare
|
jahapp
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
![]() Only seen on WN.se, no copyright, no copyleft ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har ju inte så mycket bilder på mig själv på Internetet men här är en när jag renoverar sovrummet (sorry den var lite stor) :
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Medlem
|
om ni möter en kille med denna tatuering på stan, så vet ni att det är jag.
![]() (sorry, har ingen "bra" bild på mej så jag passar på att skryta med min nygjorde tattoo) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
ye, bring it on!
|
|||