FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Finansiell betting växer enormt just nu och jag har fått i uppdrag av ett utländskt företag att hitta svenska affiliates. En svensk version av deras tjänst kommer att lanseras under april. Då blir det möjligt att spekulera i index, aktier, valutor och råvaror. Bland aktierna så kommer det att finnas hela 15 svenska aktier i utbudet. Det lönar sig att vara bland dom första på marknaden, så har du en sajt som fokuserar på aktier och finans eller på spel och betting, tveka inte att kontakta mig på emil. paulsson @ miss domain.com.
Kan också nämna att även övriga spelföretag meddelat att dom ska utveckla finansiell betting, exempelvis Unibet, så intresset för denna produkt är stor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
VIP
|
Har funnits rätt så länge mig veterligen.. flera engelska företag. Undrar om omsättningen på detta verkligen blir så hög, det är nog mer för dem klassiskt "spelgalna" om man kan uttrycka det så. Dem som är duktiga på sin sak kommer nog fortsätta hålla på med futures, forwards, spot forex etc. Men visst, det finns väl en marknad för allt
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|