FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Det var väl ett krav för att de skulle kunna köpa blocket (spekulerar nu). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||||
|
|||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men Davve som talat med Blockets VD lär väl veta bäst... :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Kan nu stilla er nyfikenhet. Till komis.se du är ute och cyklar, han som enligt dig är dömd eller skall dömas, är inte ens med om firman. Han registerade sidan bara, för det andra är sidan inte stängd, för det tredje, så är det blockets adVokat och SOMhittats advokat som löst detta problem. ´Kanske det istället borde prövas om du gjort dig skyldig till något som gått ut med att den Ulf ligger risigt till. Jag är Ulf ,och som du ser skriver jag att jag inte ens äör med i firman.
Ulf |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Som vi, om jag minns rätt, skriver i reglerna så ska inlägg backas upp med konkret fakta, vilket du Davve uppenbarligen saknar i den här tråden, hade jag varit Ulf så hade jag tolkat dina inlägg som ett påhopp eftersom de innehåller lögner om personen i fråga, men det är kanske bara jag... Enough med skitsnacket med andra ord & skriv när du har nåt att tillföra. (Hej Ulf och välkommen till WN)
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
När jag pratade med blockets VD så sa han inte "Ulf" utan han som har sidan.. Men det är bara ordval, efetrsom när jag kollade på nic.se så stod det att Ulf äger domänen... Ber om ursäkt för missförstånd.. Påhopp? Det e väl lite att ta i eller? Det är inte direkt så att jag riktade kritiken mot Ulf utan sa ju att det kan va farligt att ha med de stora att göra...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Supermoderator
|
@Davve. Som jag skrev redan i mitt första svar när du tog upp tråden igen:
Det är väldigt farliga uttalanden du gör här om du inte har belägg för vad du skriver. Jag fattar inte att du orkar driva diskussionen vidare, dessutom som Cellsynt skriver så kan vi vara utan lösa spekulationer och påhopp här på WN. Det kan få konsekvenser som jag antar att du inte vill brottas med. Nog om skitsnack och lösa spekulationer, avnvänd WN till vad det är tänkt att användas till i stället. Ett forum för proffessionella webmasters och ingen jävla skvallertidning. När jag ändå är igång och har synpunkter på dig så tycker jag inte att det är bra med reklam i din avatar, "Komis.se" är ok, men inte "Annnonsera hos oss" Den är raderad men självklart är du välkommen att lägga upp en ny "reklamfri" Jag tycker att våra regler är ganska klara vad vi anser om reklam. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() Föresten så är inte sidan alls nere... :unsure: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har www.tv.nu(även ägaren till wn.se) något med somhittat.se å göra? Jag hittar annonser för både somhittat.se och ordspel.se på www.tv.nu. Men de kanske är annonsörer bara helt enkelt?
[EDIT] och hur kan isåfall wn(tv.nu) välja annonsörer som är så oseriösa? Mvh, Joel |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|