FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Grym sida men...
Det jag saknar ar att jag vill trycka pa Adrina.se logga och komma till forsta sidan... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Tack för alla överraskande positiva svar ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Coolt
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Grymt snygga grejer på sidan.
Vad jag inte gillade var navigeringen, framför allt den högst upp men också att man bara fick delar av den "vanliga" navigationen när man valde någon sektion. Lite mer innehållsinriktad kritik är att jag inte riktigt har en solklar bild av vad du vill göra/sälja. Om jag behöver lite hjälp med designen på min lilla hemsida, är du intresserad? Kanske antyda någon slags prisnivå även om du såklart inte kan ange exakta priser. Man kan se vad du har kunskaper inom, men jag skulle gärna vilja ha en liten sida där du beskriver lite mer vad du kan och vill sälja. Barnsligt förenklat något i stil med: "Behöver du en snygg logga till ditt företag? Jag ritar en Kalle Anka med ditt företags namn på! Behöver du en snygg animation på din tomt du ska sälja? Jag ritar och renderar tomten i Maya med mycket goda resultat [exempel här]." Men du kanske inte vill använda sidan till sånt? När du fixat det tycker jag att du ska skaffa lite mer arbetslivserfarenhet till CVt ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Sidan kunde inte visas :-(
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Du e duktig du!
Men sidan visas helt muppigt, men sen sitter jag på jobbet på en stenåldersmaskin.. IE 5.1, MAC OS 9.2 Suck att inte ett sätteri på en tidnning har bättre hård/mjukvara.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Skitsnyggt på sidan! Och sidan passar bra för ditt innehåll
![]() |
||