FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Nykomling
|
Man ska aldrig prata skit om en konkurrent, däremot kan man föregå med sådant exempel att kunden blir övertygad om att konkurrenten är skit bara genom att ha med dig att göra. "Action speak louder than words", som de säger därborta i amerikatt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Guest
|
Även fast så många hittills har sagt att det är en dödssynd så tycker jag det är mycket vanligt att man försöker höja sig själv alltför ofta på detta forum. Att alla andra företag är skit men att DITT/VÅRT företag är så himla bra.
Kan dock personligen säga att prata skit om andra gör bara att man sänker sig själv. Kritik, och då menar jag negativa ord om annan person eller sak som det jag skrivit ovan kan inte tas på annat sätt än negativt, så ni som tar illa upp och att jag stampat på nåns fot så får jag be om ursäkt för så är inte min text eller fråga menad. Detta då många människor inte vill bli kritiserade, och speciellt inte entrepenörer som anser sig ha den perfekta lösningen för sina kunder. Sedan att entrepenörer är lite av konstnärer gör inte saken bättre, detta då konstnärer inte vill få höra att deras tavla inte är skön att se på. |
||
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan inte se att du har något att be om ursäkt för !
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|