FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag vill precis som en annan person här på forumet ha mer referenser att visa upp, därför erbjuder jag ett par gratisjobb. Det kan vara logotyper eller hela hemsidedesigner med markup-kod och allt, har du någon annat du vill ha gjort så är det också välkommet. Jag vet nu inte hur många som nappar på det här därför utför jag endast två uppdrag och då väljer dem som verkar mest intressant för mig. Även om jag utfört lite jobb tidigare så är det ingen av dom jag är så värst nöjd med och det är därför jag letar mer jobb, en del av det som jag gjort finns dock på tompe.nu/hehe.. Vill du se mer eller är intresserad kan du kontakta mig på min mail som finns i profilen eller skicka ett pm. ![]() // Thomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Släng upp ett par mallar, fiktiva logotyper och lite annat snyggt så skall du se att det löser sig.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Visst skulle jag kunna göra mallar och fiktiva logotyper men det känns ändå bättre att göra åt någon och blir nog snyggare i portföljen än bara massa sidor som man gjort "åt sig själv". Men tack för tipset! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har nu fått ett par jobb som jag tackat ja till. Om det finns fler intresserade så är det bara att maila eller pm:a men då kommer jag vilja ha ersättning.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Attans, vi behövde en ny logga ju
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
om du gjort lite "fiktiva" layouter så hade du kunnat haft dom som referencer samt använt dom till framtida projekt, två flugor i en smäll
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
EDIT: mail [at] KristofferEriksson.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Det verkar vara ganska omtyckt med gratisjobb (
![]() Jag vill dock få ut någonting av det så jag är bara intresserade av länkkataloger. (en sådan som var och varannan webbmaster har nu för tiden ^_^) Jag kan erbjuda både avancerade programmerings- och grafiktjänster. I utbyte mot att du antingen redan har en länkkatalog men vill förnya den med bättre grafik och funktioner. Alternativt att du har intresset av att sköta en länkkatalog och lägga ner tiden på att byta länkar och sköta sidan i övrigt. Du får gärna ha ett gäng hemsidor med hög PR i bagaget för att hjälpa länkkatalogen på traven. Om det låter intressant skicka mig ett PM, med mer information om dig, vad du gör/har gjort och din sida. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|