FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ska ut på lite kombination av semeter och jobb nu under april månad.
Dock på ett litet ovanligt sett, dvs med kryssningsfartyg. Fartyget som jag ska gå på heter Pride Of Hawaii. Helt nybyggd från varvet i Holland. Se länk över båten Åker från Holland över till Baltimore. Gjorde en likadan resa förra året, fast då från Tyskland över till New York. Var bara tvungen att skriva några rader om detta, lite off, men ganska coolt att få kunna göra en sådan liten ovanlig resa. /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Blir lite avundsjuk på dig nu
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Pride of Hawaii, vad sjutton hette de där bedrägerierna som gick ut på att man bland annat kunda få åka på 14 dagars kryssning från Florida till Bahamas och Hawaii snorbilligt? Bara nått jag kom att tänka på, säkert inte samma sak som du ska på..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jadu, inte en susning vad du tänker på...... det är iaf inte denna båt eftersom den är helt Brand new.......
/Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Häftigt!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
finns det bredband ombord?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Själv skulle jag nog hitta på annat än att tänka på bredband på den båten
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Förra gången var det också ett fartyg (Pride Of America) som var precis nybbyggt. Den gången gjordes en hel del arbete på vägen över, allt var inte klart vid avgång. Den gången kom nätet igång efter halva tiden.
Denna gång vet jag inte hur det kommer att bli med uppkoppling. Vet att det blir några dagars jobb i varvet samt resten tar vi på väg över Atlanten till Baltimore. Det enda folk som finns på kryssningsfartyget är crew och en hel del hantverkare av olika slag. Kanske 1000 personer ungefär. Det är riktigt märktigt att se Amerika växa upp i horisonten..... New York var en upplevelse att få se på avstånd! /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
finns internet på båten?
annars är det ju verkligen inte intressant att åka båt till usa |
||