FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Om Loopia påstår att kunders script skulle orsaka downtime och ta ner HELA DERAS NÄTVERK. Vad är det för en bortförklaring? Snarare uppmanande att inte använda deras tjänst när den är så skit att en styck kund skulle kunna ta ner hela nätet. (Visst)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
pontus> det har du rätt i.. tyvärr så är det så idag att det gäller att vara först med en nyhet för att folk ska uppfatta en som bra.. se på AB bara vilka grova grammatiska fel vi kan hitta.. men det är en bra tidning i för dom flesta ändå..
Johan H> va det verkligen allt du hade o komma med? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
"Jag har kontrollerat Linsexpress hos vår serviceavdelning och dom fann då ett Perl-script som inte verkade vara optimerad. Vi gav därefter kunden ifråga generella tips på hur de kunde optimera sin hemsida, säger Jonathan Sulo." Man kan säga mycket om Loopia, men att säga att dom överlag är ett dåligt webbhotell efter ett avbrott är inte helt korrekt enligt mig, visst det var ett långt avbrott, men det hör inte direkt till vanligheterna (Loopia hos upptid.se). //Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Loopia är ett bra webbhotell. Jag förstår bara inte varför dom inte kan erkänna att dom har gjort fel?
Alla mina kunders hemsidor hos Loopia låg nere |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har då inte märk av något om loopias dåliga månad.
mina sidor har rullat på som vanligt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Får man mail om någon mailar under den tiden? borde man inte va?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Fast till deras försvar kan jag säga att det finns fler webbhotell med lite problem. Ett annat jag har haft hade ofta avbrott mellan ungefär 2- 4 på nätterna. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|