FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kör webstats4u (nedstatbasic) på en del sidor. Tyvärr så är jag inte riktigt nöjd med den och vill ha en annan gratisvariant som stöder flera sidor. Nu lyckas jag inte hitta någon och jag undrar om någon kan tipsa mig om någon?
Annars ifall inte det finns någon bra så undrar jag om någon kör med en tracker i en iframe? Alltså om jag har räknaren i en iframe så kan jag ha räknaren på en huvudsida och samtidigt på flera andra sidor där jag använder iframen (svengelska ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Extrem, känner Du säkert till (lilla globen) Dem har en gratisvariant med tyvärr bara en sida.
Den proffsiga som indexerar flera sidor kan man testa gratis en vecka: http://extreme-dm.com/tracking/?npt Kanske värt en test för Dig att utvärdera? Har någon gjort det? Jag är rädd att kostnaderna drar iväg? Hoppas vi får fler svar... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hoppas jag också.
En kostnad kan jag betala när jag har lite pengar att leka med. I nuläget får jag spara på smulor så gott det går ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har kört Statcounter ett tag sedan tips från robertsson i annan tråd här på WN. Fungerar utmärkt tycker jag.
http://www.statcounter.com |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Japp, statcounter. Där kan du ha ett project för varje webbplats och tracka alla sidor för alla webbplatser.
Även om man har 30 projekt är det ändå gratis och det gillar jag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Super bra. Tackar!
Läste att maxtaket på pageloads var 250,000/månad ca 8333 sidvisningar per dag. Tänkte prova på TGP vilket vad jag förstår lätt kan ge fler än 8333 sidvisningar. Fast countern är jäkligt bra för att lättare kolla vilken TGP sida som man får besökare till. Annars hade jag varit tvungen att skaffa massor med e-mail konton eller försöka lösa det med iframe. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Google Analytics?
|
||