FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har funderat lite på att kanske använda sms betalningar till en tjänst vi driver. Men är inte så inne på området ännu. Kan någon ge tips på vilka man ska kontakta för att få igång sms betalningar mot sitt system?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Välkommen! Innan vi börjar svara på dina inlägg vill jag bara stämma av med dej vilken svensk internetsida du har 300 000 unika besökare per dygn på? Adress till webbsida http://********* Besökarantal 100-200k Började som webmaster 1995 Vi har som regel att skriva ut adressen till minst en kommersiell svensk webbsida, dom som inte uppfyller dom kraven är givetvis välkomna att läsa men inte posta. Tacksam om du uppdaterar din info snarast! Thomas
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Välkommen! Innan vi börjar svara på dina inlägg vill jag bara stämma av med dej vilken svensk internetsida du har 300 000 unika besökare per dygn på? Adress till webbsida http://********* Besökarantal 100-200k Började som webmaster 1995 Vi har som regel att skriva ut adressen till minst en kommersiell svensk webbsida, dom som inte uppfyller dom kraven är givetvis välkomna att läsa men inte posta. Tacksam om du uppdaterar din info snarast! Thomas [/b][/quote] Tackar! Vi har tyvärr ingen större svensk site igång ännu(!). Men det kommer och jag ändrar min info enligt krav så vi håller på reglerna ![]() Är fortfarande intresserad av hur man kommer igång med sms-betalningar om någon vill berätta så uppskattas det mycket. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hej mrw, läs genom denna tråden en gng till & kolla även mina andra inlägg kring sms-tjänster så får du en hyfsat bra bild på hur det fungerar.
Mvh, Tobias
![]() |
Svara |
|
|