FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag skulle vilja sälja min hemsida www.slan.nu. En sida som lägger upp roliga länkar dagligen. Vi har nyss bytat design och lagt till medlemsfunktioner.
Sidan har i daxläget runt 8-10 tusen unika besökare om dagen. Alltid administreras från ett komplett admin system med olika admin levels. Allt på sidan säljs, domän, design, kod. Sidan ligger förövrigt överst på google om man söker på slan, om det har någon betydelse. Tyvärr är vi inget företag. Sidan ökar kraftigt och fort! Vid intresse eller fler frågor tas i PM. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kan tilläga att sidan säljs inte för under 50.000. Då jag drar ihop det på några månader.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tror att eventuella intresserade skulle uppskatta någon oberoende källa till besöksmängden, då det främst är det som du kommer att få betalt för.
Förslagsvis så kan du lägga ut sidan till försäljning på Missdomain eller Sedo också. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Javisst, mer info tas i PM.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
jag är intresserad av att se statistiken för de senaste månaderna / åren och tror att alla som har något intresse av sidan är det så du kan nog lika gärna delge sådan information här. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
För 50kkr så tycker jag att du bör påvisa mycket mer information, såsom:
+ påvisa ditt påstående om att du "lätt tjänar in 50kkr på bara några månader" + hur länge har sidan "funnits"? + statestik från oberoende part (helt flera) för det senaste halvåret + Vem står som ägare för sidan? filmera? bilderna? allt annat? etc etc Edit: har du skattat för dessa "big €€€"? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Vi använder oss av extremetracking. Och vi startade sidan i Juli. Såhär ser statistiken ut. Jul 19285 Aug 29698 Sep 59304 Oct 83416 Nov 94846 Dec 160505 Jan 198387 Feb 218278 För er som vill se statistiken med egna ögon: http://extremetracking.com/open;unique?login=slan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ni skrev på sidan http://www.slan.nu/?p=forum_thread&id=41&s=1
"sidan har såpass många besökare att serverkostnaderna blir gigantiska." Kan du specificera detta. Var hostas sidan idag? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||