FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Finns de någon som vet nått bra "online tryckeri" för visitkort som man kan lita på?
Har designen klar. Vill inte skapa visitkortet, dom ska bara trycka de åt mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
sen finns det ju vistaprint.se också som ständigt gör reklam på aftonbladet och andra ställen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har testat vistaprint, men jag blev inte helt nöjd. Bland annat var inte korten inte så bra skurna i kanterna. Sen kan färgmatchningen diskuteras...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Fler som har erfarenheter av Vistaprint? Bra att du sade det, jag hade precis tänkt anlita dem.
Vad betalar man hos ett "vanligt" tryckeri för dubbelsidiga kort i färg? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Har inte tryckt visitkort, men lite affischer och broscyrer hos Arkitektkopia och dom gör visitkort också. Har alltid varit bra kvalitet på trycket och snabb leverans och inte allt för dyrt.
http://arkitektkopia.se/Products/Dig...isitcards.aspx |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
gick ganska snabbt, vet inte hur lång tid det ska ta men för vistaprint tog det väl två månader vilket är lite för mycket enligt mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kan också rekommendera reklamen.se.
Mycket trevligt bemötande och bra kort. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag beställde visitkort från vistaprint innan jul. Med mycket snabb leverans och jag tycker det blev bra kvalitén på korten.
Jag använde mig av deras vector-mall(AI) och laddade upp de färdiga korten som PDF. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har också användt vistaprint och jag blev nöjd. Gjorde som wiggin och laddade upp min min pdf mall. De var extremt billiga och snabbleverans.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|