FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Från och med den 15/1 2004 inför vi fast pris för Telia Bredband 2000. Det innebär att du surfar hur mycket du vill till en fast månadskostnad, precis som för våra övriga bredbands*abonnemang. Dessutom sänker vi månads*avgiften till 449 kr, från tidigare 475 kr.
Läs mer här. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Bra att de skippade "taket".
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Fast pris...löjligt om det inte skulle va fast pris på bredband, ska ju inte va rörlig kostnad tycker man. Och att Telia kallar sin 0,25 mbit tjänst för bredband är ju en förolämpning <_<
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tycker att Telias ADSL är väldigt dyrt. Själv surar man på BBB på 10 Mbit för 270 kr i månaden. Men iofs då måste fastigheten vara ansluten
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag pejar 449kr för 8mbit, hade jag bott närmare en telestation skulle jag kunnat haft 10mb för samma pris.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Men har du samma speed åt båda hållen eller e det 8/1 vi snackar om? Kör själv med bostream och är lite förbannad för att det inte går att flytta huset 500m .. hade då fått 16/16... snyft..
Men måste säga att Telia sänkning av priset på deras 2Mbit är löjlig med tanka på att dem ebjuder 8Mbit för 449kr ... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det någon prisskillnad för Telia att ge en kund 0,5, 2 eller 8 MBit ?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Självklart innebär det ökade kostnader för Telia, sen när är t ex bandbredd gratis?
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hade telia adsl ett tag i min andra lägenhet. Man blir fan tokig varje gång fakturan kommer.
Nu har jag fixat en lägenhet nära farsan så jag har dragit en kabel från dem via fasaden. Skönt när någon annan betalar men jag tror inte det kostar över 300. Fan vad underbart vissa har det, skönt att vara en av dem ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|