FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej
Jag undrar om det finns något företag som erbjuder en tjänst som gör att man kan skicka gratis sms till ett telefonnummer med t.ex sitt användarnamn och så skickar den vidare det till våran server. Med deras telefonnummer och vad dom skrev. Har varit inne på många sms sidor men har inte hittat något som inte kostar. Vi vill alltså betala för våra medlemars sms. Kontakta mig på [email protected] om erat företag kan göra någon deal med oss? Det rör väl sig om några tusen sms under 2006. Eller skriv i denna tråd om ni har något tips om vart jag kan vända mig. /Mvh Jonas edit: hmm kanske fel forum. Förlåt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Om det bara handlar om några tusen sms under hela året föreslår jag t ex mypay.se, mosms.se eller dylikt. Att jaga leverantörer som erbjuder nån krona mer per SMS är inte direkt lönt med den volymen..
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Alltså på alla dom där sidorna måste dom som skickar sms:et betala. Vi vill ha så vi betalar för deras sms.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Det kan säkert många fixa. Kontakta dem i stället för att bara läsa på deras sidor.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jonas kolla din mail jag har skickat ett mail till dig
![]() |