FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har testat att lägga upp en länk på klottra.com med reciprocal link. Hela tiden så kommer ett felmeddelande om att motlänkningen inte kunde hittas. vid en sökning på google efter andra directories med samma programvara så uppstår problemet även på andra siter när jag submittar dit. Så, då är frågan om det är länken eller programvaran det är fel på. Har någon annan upplevt detsamma eller har ni löst problemet eller bara inte submittat siten på dessa forum?
På digitalpoints sida som Jim Westergren hänvisade till fick jag samma problem (dock inte samma programvara i grunden tror jag) och där kunde man fixa till problemet med att hänga på &/ på slutet eftersom det annars blev en katalog som den sökte efter och jag länkar till en undersida. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Validating
|
Registrera då utan reciprocal, den är ju inte nödvändig på Klottra
Ingen aning om varför det blir så men eftersom vi äger klottra skall vi kolla upp det. Andra har lyckats med det som registrerat sig där. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Ok, det skulle inte skada med kontaktmail utlagt. Kunde inte hitta det i alla fall.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Hans, felet beror på om servern levererar ut en header chunked. Om content-length är satt så fungerar det. Det finns tydligen en patch för att hantera detta.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|