FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har funderingar på att göra lite reklam för min sida genom att trycka upp lite reklam-lappar och sätta dem under vindrutetorkarna på bilar stående på en parkering. Ni vet sånt som man brukar få var och varannan gång på en större parkering och inbillar sig är en trafikbot innan man kollat närmare...
![]() Vad gäller för detta? Är det ok juridiskt? Känns som att det är i stort sett samma händelse som att få ett spam-mail Tackar för hjälp. // Fredrik |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Lutar kanske mer åt nedskräpning.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Själv blir jag måttligt imponerad när jag hittar en sån på rutan, men det kanske bara är jag det...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Instämmer med dennish.
Mycket irriterande, vill inte skräpa ned genom att kasta det på marken men vill heller inte ta in det i bilen så det skall ligga där och skräpa. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vad är det som får folk att tro att det är ok att skräpa ner på min bil? Jag handlar aldrig av ett företag som beter sig så respektlöst med min egendom.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Egenmäktigt förfarande?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Blir alltid irriterad på sådan reklam. Tänker vem f-n har rört min bil och tex dragit blixtlåset på jackan i min lack. Ibland har man faktiskt lust att ringa firman och tala om att man fått er repa som man tidigare inte sätt förren nu/idag. Den du, inte roligt för den som pillat med min bil...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Håller med flera här. Reklam på det viset gör mig bara irriterad. Det är min bil, och den ska andra ge f-n i. Sitter det reklam på bilen kollar jag vad det är och lovar mig själv att aldrig anlita den firman.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är en sak som många företag borde tänka på, att de kan förlora kunder på att bete sig på ett sådant sätt som folk inte önskar. Jag har t.ex. "Ej reklam" på min brevlåda. De enda som inte accepterar det är pizzerior. Jag handlar inte av någon pizzeria som stoppat reklam i min brevlåda. Har en pizzeria på gatan där jag bor och en dag hade de stoppat i en lapp, så nu handlar jag inte av dem längre. Tidigare handlade jag nästan en gång per vecka av dem.
Jag har många gånger funderat på att ringa upp och beställa en massa pizzor med leverans till huset mitt emot mitt och sedan ringa dem och förklare anledningen till att den beställningen gick åt helvete för dem. Men min ilska brukar lägga sig innan jag har kommit så långt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||