FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
www.microsoft.com/windows/
Verkar fungera hyfsat, inga krasher ännu, men väl lite småbuggar här och där. Tabbintegrationen känns inte helt hundra heller, inaktiva tabbar är riktiga fula. ![]() Kul grej: Google blev defaultsök. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hanterar nya IE css på samma sätt som Firefox, eller fungerar det som förr?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Bara jag som har problem med IE7?
Hembiobrevet.se blir konstig trots att den validerar XHTML 1.1 och att CSS-valideringen går igenom..Kan inte direkt se var felet skulle ligga någonstans heller... Har för mig att den som är i senaste CTP Vistan fungerade fint... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Personligen tycker jag det var ett lyft
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Har visst en massa skräp på min site vilket förmodligen gör IE7 förvirrad trots valideringen...
Iaf, trodde nog att Microsoft skulle våga lite mer. Sen förstår jag inte phising-grejen, är det ett sätt för Microsoft att få in statistik på vilka sidor som besöks osv eller menar det allvar med att det är ett så stort problem så det måste ha en dryg komponent inbakad i webbläsaren för det? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
![]() Visst de är bara en BETA men endå, vet man om felet behöver man släppa de då så folk kanse blir utsatta? För jag kan tänka mig att de finns mycket folk som testar bara för testande skull. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Men det måste ju ändå löna sig att få in kritik?
Visst, varför inte slänga in den på något ställe där webmasters och andra kan medvetet bli testare osv. Hur som helst lär de ju få in en satans mycket ris&ros. Vilket vi hoppas på leder till en bättre webbläsare? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det är faktiskt riktigt bra att ha tiotusentals personer som testar ens mjukvara speciellt när de antagligen tävlar om vem som kan få den att just crasha först. Snacka om att tjäna in pengar på tester/personal/utvecklare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
VIP
|
Älskar nya IE7! Zoomfunktionen är skön och hela kitet är att föredra framför Firefox nästan. Står och väger nu..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Hur kodar man en A-tag så att den öppnar i en nya tabb och inte i ett nytt fönster? :-) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|