FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Vilka av de ca 400 ombuden är sk snapbacks ombud?
Vill ha tips om så många ombud som möjligt som accepterar betalning vid lyckad registrering och som lägger in registreringar 00:00:01 på natten. Ska ta ett domän namn som ligger i karantän just nu och har andra bevakare så ja behöver ett flertal ombud som kan försöka registrera åt mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Om du gör en sökning på snapback så kommer du hitta ett antal trådar där detta tas upp.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
okej :lol:
men jag hade redan sökt o fann inte svaren så givande. domänen jag försöker få tag på är bevakad på www.lediga.se och för att försöka få den så har jag anlitat dessa: neware.se svenska-domäner.se webbhotellsgruppen.se www.internetnamn.com Men jag vill endå ha fler namn på snapbacks ombud som jag ännu inte har anlitat. Enda kravet är att dom lämnar tillbaka ens pengar om dom inte lyckas registrera. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
heh.. pengarna är snart slut.. ligger ute me så mycket pengar nu :P
nedå men nån tusenlapp eller två ligger ju o väntar ![]() som grädde på moset chansa ja på www.sex.eu som garanterat redan är reggat. men med tanke på vad sex.com såldes för så är de värt ett försök. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
tar tillbaka det.. 78:- som blev 249:- som sen även är förbrukad om nån annan redan bokat in den.. omg.. www.unisite.se - suger!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hur gick det, fick du ditt domännamn? Vilket ombud lyckades bäst i så fall?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har provat Neware 3-4 gånger senaste tiden men inte fått någon domän.
Då det inte är någon rocket science det här med snappandet (skicka in ansökan så nära 00:00 som möjligt) så borde ju inte Neware ha så mycket mindre chans än tex Name Navigation eller? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag vet inte hur det fungerar men kan tänka mig att det går att göra på ett mer eller mindre framgångsrikt sätt. Ett ombud som skickar in 1000 registreringar på samma domän runt midnatt borde ha större chans att få domänen än ett ombud som skickar in 1.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Varför ska man skicka in 00:00 ? Varför inte 1-2 sekunder innan?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|