FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Read Only
|
Hejsan.
Har en .COM domän hos Spray som jag vill göra ett ägarbyte på. Hur/var gör man det enklast/billigast? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
En transfer bör lösa problemet. Problemet är bara att få igenom en transfer från Spray.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Read Only
|
Hur gör jag en transfer?
Och vadå, VILL jag `göra ett ägarbyte måste jag väl få göra det? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ja, självklart måste du få göra det. Självklart ska du också få flytta din domän vart du vill - men det brukar vara svårt hos Spray.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Domän hos spray = FLIPP eller FLOPP.
har hört många historier om folk som haft problem där! Hoppas det ordnar sig för dig... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Om du enbart vill byta ägaruppgifter på domännamnet så ska du vända dig till Spray.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Spray kommer du få problem med vad du än gör, sedan fattar jag inte ens att deras support får lön för den är så dålig att dom bör betala kunden för för att behöva stå ut med deras support personal så illa är det.
Sedan deras whois har dom ofta haft problem med att det inte fungerar ändra och massa saker. Prova kontakta Networksolutions om problemet och be dom kan fixa med transfer för är dom Spray registerar via. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Read Only
|
Vafan jag orkar inte strula verkligen, jävla skit Spray
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Så illa är det verkligen hos dom, men om din mail står i whois för domänen rätt och det står rätt mail så kan jag eller säkert någon annan här starta en transfer direkt till dom. Dock värre med .org domäner och liknande som kräver en "secret" kod för att kunna starta en transfer. Då önskar man att man var död innan man fått den från Spray om man nu ens lyckas få den. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Read Only
|
Äh, vill jag ha koden till min .org ska jag fanimig ha den.
Annars får jag väl hota med konsumentnämnden, det brukar alltid fungera. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|