FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan alla koders.
Jag är på jakt efter en gästbok till tjejens hemsida, just nu använder hon en genom joakimweb men som på senare tid dragit ner sin kvalité i marken, fullt med spam från "folk" i andra länder etc etc. <_< Så nu är jag ute efter en gästbok är lätt att sköta, som jw's men som inte slänger in en massa spam, någon som vet vart en sådan finns? ![]() Eller någon här inne som byggt en som man kan få använda gentemot reklam för den personen eller dyl. ![]() Med vänlig hälsning Danne |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Japp, jag erbjuder en bra reklamfri på min server, http://www.webbtjanster.se
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
gastbok.se kanske?
Nej, jag står inte bakom - jag lånar ut domännamnet tillsvidare ![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag håller med danielos, webbtjanster.se är väl det bästa alternativet om man inte kan koda själv. Det enda som står är "Powered by Webbtjanster.se" eller nåt sånt längst ner på sidan. Sen finns det forum, omröstning, kontaktformulär m.m.. Jätte bra för den som inte kan koda tycker jag.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Vilka funktioner behöver du?
Hur många besökare har sidan som den skall ligga på? |