FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vi behöver en webmaster till webbutiken Passion of Sweden ; www.passionofsweden.se
Webbutiken är byggd från grunden av min förre webmaster som nu flyttat till Thailand. Siten är gjorde i php och MySQL. Tjänsten är en timanställning och arbetsbördan blir uppskattningsvis några timmar i veckan. Du bestämmer själv dina egna arbetstider. Om du har f-skatt så är det en fördel. Har du inte det så registrerar vi företaget Aidex som arbetsgivare. Det i sig är inga problem. Om du är något av följande så är det meriterande, men det är absolut inga krav: Studerande, eller utan fast anställning – Arbetsbördan kan variera från månad till månad Tjej – Webbutiken riktar sig till tjejer Bosatt i Stockholm – Att kunna träffas är alltid en fördel Har grundläggande kunskaper i sökmotoroptimering – Alltid bra att ha i åtanke när man jobbar Ett absolut krav är dock att du kan hålla en deadline och skriver lätthanterlig, bugg-fattig och effektiv kod. Själv kan jag inte php och mysql. Du måste alltså klara av att jobba självständigt med de uppgifter som du får. Skicka pm eller kontakta mig på gustav.aberg(snabel-a)aidex.se för mer information. Hör gärna av dig med en kort beskrivning av dig själv och förslag på timlön. Skicka även med länkar till sidor som du jobbat med tidigare. Till att början med kör vi på prov (betalar självfallet även för den tiden). Om det inte funkar så får jag hitta någon annan. /Gustav |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|