FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Min privata stationära stänger av sig lite då och då - precis som vid för hög temperatur.
När jag startar datorn får jag inget på skärmen förns windows laddas, signalen är av någon anledning utanför gränsen för skärmen. Är det någon som har nån koll på vad det kan bero på? Tack på förhand! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Låter inte bra.
Vad har du för saker? Alltid bra att veta det ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Nykomling
|
Vilken signal menar ?
"signalen är av någon anledning utanför gränsen för skärmen." |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Är detta ett problem som dykt upp nyligen för dig också eller har du haft det länge? Mina uppstarter ser förresten ut som vanligt, inget konstigt där. Och är det någon annan som råkat ut för samma problem nyligen? Att Windows visar "blue screen of death" helt utan anledning och sedan startas om? (man kan ställa in i Windows inställningar att datorn inte ska startas om vid krasch, men datorn har ju ändå kraschat vid det laget så man får manuellt starta om datorn) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Bocka ur "Starta om automatiskt" under system. Kolla vad du får för felkoder och möjligen kör ett minnestest.
Har råkat ut för detta på två datorer. Den ena vard et en minnesbank till ett moderkort som var dåligt. Körde stabilt med ett minneskort, men två kort och det strulade med en gång. På den andra var det ett grafikkort som hade klockats upp i fel strömstyrka. Som tidigare frågats, vad har du för saker i den? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|