FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hej,
Eftersom jag koncentrerar mig att hitta ett bra webbhotell till sidan jag kör igång inom någon vecka, så har jag tittat runt och fastnat lite för WebCows. Varför? Jo, bandbredden är ganska bra och jag vill inte hamna där att jag byter till ett annat hotell och sidan börjar rulla bra och man måste byta hotell igen. Så jag bestämde mig att en bandbred på 30GB/mån verkar lagom för att säkra sig för framtiden. Man kan ju alltid koppla en domän eller två till och utnyttja bandbredden ju! Var intresserad även av gate9.se så jag mailade de om de kunde erbjuda liknande konton som webcows. Priset kunde de inte matcha och det trodde jag inte heller, men för övrigt fick jag svaret: Citat:
KONTO 1: Webcows har följande paket: 200 MB utrymme 30 GB trafik per månad 5 subdomäner Statistik 100 E-postkonton MySQL inkl. 5st databaser 5 Epostlistor, obegr. adresser Pris per månad: 125 kr Ingen uppläggningsavgift. KONTO 2: 500 MB utrymme 50 GB trafik per månad 20 subdomäner Statistik 200 E-postkonton MySQL inkl. 5st databaser 5 Epostlistor, obegr. adresser Pris per månad: 195 kr Ingen uppläggningsavgift. <_< <_< <_< Då är frågan(or): Är detta idiotiskt att köra sådana paket från deras sida? Upplevs hastigheten (av er som har erfarenhet) slö från webcows? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|