Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

VPN och OS

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-01-16, 08:45 #11
linusanderas linusanderas är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2004
Nykomling

Jag kände mig inte nämnvärt "hackad" så ni kan ta det lugnt. Dock lyssnar jag inte så mycket på ”erfarenhetsargumenten”, skulle alla göra det så skulle ingen av oss syssla med speciellt mycket… -Varför ska du börja krypa för? Du har ju ingen erfarenhet… ;-)

Vill passa på att tack nicclas för en bra och lagom lång genomgång. Det blev CentOS 4 till slut.
linusanderas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-01-16, 11:03 #12
zorans avatar
zoran zoran är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2004
zoran zoran är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
zorans avatar

Reg.datum: Jun 2004
Citat:
Originally posted by linusanderas@Jan 16 2006, 09:45
Jag kände mig inte nämnvärt "hackad" så ni kan ta det lugnt. Dock lyssnar jag inte så mycket på ”erfarenhetsargumenten”, skulle alla göra det så skulle ingen av oss syssla med speciellt mycket… -Varför ska du börja krypa för? Du har ju ingen erfarenhet… ;-)

Vill passa på att tack nicclas för en bra och lagom lång genomgång. Det blev CentOS 4 till slut.
Det skulle vi visst det. Det är en sak att börja krypa och en annan sak att ta upp en unge på 6månader och tvinga en till ett maratonlopp.

Du pratade om en dedikerad server istället för webbhotell. Naturligtvis, de flesta av oss antog att du behövde den till dina kunder. De flesta av oss anser också, att kundservice är extremt viktig och ska vara på topp. Då tar man inte sina kunder till "jag ska lära mig projekt" utan man kör på en beprövad metod. Leker och lär, gör man vid sidan om.

Så, om du har antigen oseriös syn på dina kunder, ELLER endast behöver servern för att lära dig mer om linux och experimentera, då har du naturligtvis all rätt i det.
zoran är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-01-16, 21:57 #13
Nykomling

Nykomling

Just nu leker och lär jag för framtiden. Anar borta i horisonten att jag blir tvungen att hitta något som jag har bättre kontroll över och då börjar jag krypa idag för att få koll på om jag skulle hålla för ett maraton imorgon.
linusanderas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:19.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017