FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Nu behöver jag en bekväm ryggsäck för den bärbara för en längre resa. Verkar vara så att många väskor är inte alls sköna.
1. Har ni några tips på en skön ryggsäck med bra bärsystem för den bärbara datorn (15,4")? 2. Vissa ryggsäckar har ju bara en extra väska inåt i för datorn. Så skulle man ha en sådan väska skulle man kunna använda sin egen ryggsäck. Nåhon aning om man kanske köpa en såda slip-in väska för datorn? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag använder själv en Targus Notebook Backback CN600... Riktigt nöjd med den faktiskt! Kanske inte överdrivet med massa olika fack men där finns så det räcker till mig iaf. Väldigt bra vadderad också.
Har alltid haft Targus och tycker dom är förbannat bra med mycket bra kvalitet på grejorna. Rymliga och bra med fack dessutom. http://www.targus.com/uk/downloads/Targus_...or_20051104.pdf Här finner du Targus olika väskor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Haft ett öga på just denna modell, men det som stört mig att det ända som skilljer den från alla ryggsäckar man har hemma är just den vadderade extra väskan inåti. Troode kanske att man kunde rköpa den separat någonstans....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja, det vadderade fodralet har jag faktisk inte sett att man kan köpa löst någonstans.. Klart att man kan använda ett sånt fordral om man får tag i det och sen stoppa laptopen i vilken ryggsäck som helst, men jag tycker ändå det känns bättre med en "riktig" laptopryggsäck eftersom datorn då inte ligger och kasar runt om ryggsäcken exempelvis är för stor eller likn. Här ligger den ju som gjuten.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Ok. Tack. Skall koll apå den och kanske beställa efter helgen.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|