FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Jag har "säkrat" upp det som jag vill ha och det är .se, .com, .net, .nu och .org och är det någon som vill roa sig med att regga felstavningaar så varsegod. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
men jag förstår inte riktigt vad skillnaden är på att öppna en liknande butik som din under en felstavad version av din domän i jämförelse med att driva en liknande tjänst under en "felstavad" (läs liknande stavning) som har med subdomäner att göra. för att frångå några exakta domäner. skulle man uppmärksamma, i form av statistik, att felstavningar av sina domäner får en större mängd trafik skulle man ju givetvis fundera en extra gång på om man borde ha registrerat felstavningen. men visst, tar nog ett tag att tjäna pengar på domäner för felstavningar. inte ens felstavningar för domänen missworld som enligt tidigare rapporter var den "mest besökta på internet" genererar vad jag förstår inte speciellt mycket värdefull trafik/intäkter. så vilken domän skulle då göra det?
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Såg på MissDomain att user.se var till salu.(http://www.missdomain.com/list.asp?c...nt=DATA+%2F+IT) 200.000 kr. // Erik
# EDIT. Skriv ut länkarna utan http:// # |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Från denna vinkel skulle jag förstå varför de reggade domänen - men i så fall tycker jag att det är den enda ursäkten jag skulle förstå mig på. Annars är det ju riktigt ruttet! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har du ett inarbetat samt registerat varumärke jämförbart med Absolut? Grattis, då KANSKE du har en chans att vinna en eventuell tvist! Men nu är antagligen fallet inte så.
På 3w.se finns en dropdown-meny med över 10 adresser (de flesta är vanliga svenska eller engelska ord) varav en är just user.se. Är alla dessa ord, av dig, registrerade och inarbetade varumärken? Visst, jag kan urskilja ett, till viss del, befogat resonemang i dina inlägg men ärligt talat förstår jag inte att du ens tar upp detta. Detta är bara en persons åsikt; min. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Medlem
|
gick in på users.se dom har ju snott IOGT's logga rakt av..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
IOGT's logo har två horisontella sträck på varje sida av globen, meden users.se har bara ett! Det kallas modifiering antar jag. ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|