FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: No question avaiable to import. | |||
Ja! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
86 | 69.92% |
Nej! |
19 | 15.45% |
Bryr mig inte. |
18 | 14.63% |
Antal röster: 123. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker helt klart att det låter som en intressant idé men upp till ansvariga att bestämma.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Då är frågan vad är värt räknas som något seriöst? Ska det vara som IDG X sänker priset på .SE domäner med X kronor eller lite mer seriös nivå?
Visst kan det vara intressant veta om olika nyheter / tjänster från olika företag men pressmeddelanden om prissäkning på domäner och liknande kanske inte är mycket värt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Simpla saker som prissänkning på domäner är en sån sak som inte borde godkännas.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
WN skulle kunna ta ut en liten avgift från dom som vill posta sin reklam. På så vis borde spammet försvinna?
Förslag på rimlig avgift!? Ingen aning men någon hundring eller en 50 lapp? Man får ju trotts allt bra reklam ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
|
Visst men då känns det som det kommer bli förmycket skit, då tänker folk att om dom nu betalt för inlägget så kan dom posta vad som hellst.
Då lär det bli mycket onödigt skit, som exempel säkert 100 inlägg i veckan från olika företag som kör olika kampanjer som igentligen inte är något värde i. För 50-100:- är ju inget så skulle ju personer betala bara för få skriva "det är fint väder idag så vi bjuder alla på en extra gratis domän" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har man en bra nyhet så kommer man med ändå, oavsett hur stor eller liten man är.. känns lite som att jaga billig reklam i mina ögon
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Så ovanstående kommentarer är överflödiga, är ämnen inte intressant, ge fan och kolla. Köper du en dagstidning så läser man det som man anser vara intressant, sedan så kan det vara sport för någon och IT för någon annan. Tycker att detta vore ett bra initiativ, tycker själv att detta vore ett smidigt sätt att hålla sig uppdaterad på vad som händer, oavsett om det är intressant eller ej. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
|
Du glömmer en sak, är lätt att säga att man bara ska läsa det som är intressant. Men blir kanske inte så lätt om det blir 100 inlägg i veckan i tråden med rent skit igentligen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker det låter som en bra ide, kör modererat och regler självklart för pressmeddelanden.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag håller med majoriteten! Jag har själv funderat på att något liknande fattas, men då inte bara för pressmeddelanden, utan jag skulle tycka att det är intressant att läsa när någon wn-medlem släpper en ny hemsida t.ex.
Jag tror inte att spam-risken är jättestor, tror det räcker med att ha en gräns på 100 postade meddelanden för att få posta där. Märker man sen att det blir på tok för mycket reklam/spam där kan man väl skärpa till reglerna och införa "förhandsmoderering" senare. /Peter |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|