FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
En annan sak är att när Expressen/Aftonbladet/etc skapade sina bloggar så insåg man att det hela gått förlångt. Verkar som dom gjorde detta enbart för att visa "Yeah, vi är med på den senaste flugan."
Visst en blogg kan vara mycket mer än just en blogg. Det kan vara ett snabbt sätt att publicera nyheter för ett företag (via rss/atom/rdf). Nu behöver man inte sätta upp en blogg enbart för detta men feedmotor följer oftast med mjukvaran. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag började blogga häromdagen... lite efter? Dock använder jag mest "save draft" vilket gör bloggen till en online dagbok/almanacka/påminnelselapp etc.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är väl kanske inte gästboken som sådan som är seriös eller oseriös. Oftast är det innehållet som avgör dess öde. Många gästböcker förstörs utav taktlösa individer, så det slutar med att folk kastar paj på varandra och sedan får gästboken tas bort.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En gästbok på en företagssida är inget vidare....givetvis kan det bero på vad företaget tillhandahåller. Men jag skulle aldrig slänga in en på vår sida....dels för att det alltid finns folk som vill förstöra och bara skriver skitsnack, men även för att man är tvungen att ha någon som sitter och håller koll på allt som skrivs. Sen tillför det inget extra!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|